Caution : This is Jane's blog!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.


 18.04.11
好像最经发生了太多事情,不想理,但须理不可!不想理了。。。太惹了吧!是我电脑的问题,还是web's problem?我很讨厌,带了红牌,证明我有申请,但为什么还要限制,叫我去剪头发?剪头发,是我人声中最讨厌的事情!
由有溜海,到现在。。。

没有什么指望了,太惹了吧,独中,也不许要将嘛!
马来西亚,没有什么地方去了。。。每天都在PJ Area, CHKL Area...闷死了啦!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!啊!
"18.04.11" was Posted On: Sunday, April 17, 2011 @Sunday, April 17, 2011 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from