Caution : This is Jane's blog!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.


 01.06.11

先祝阿姨飞往香港,再飞美国,一路顺风。昨天我终于找到他的部落格,发现原来他的生活是很精彩,很感动!在他周围的人,事,物都一字不漏的写下。还把自己的心情故事都一一记录在案...最近,他没什么写,不知道为什么...
最近,我玩Twitter多过玩facebook,也许是因为facebook没什么东西可以做吧....期待着年尾,妈妈叫我不要去台湾,去韩国,我没想过要去那边,去台湾是为了交流,交流应该很爽吧,可是要被选中,才行,到不如我去那边读书...可是,我想去Melbourne多一点,很多人去那边读书!♥

Melbourne City Scenery.

也要看我父母要我去那里...
English edition.......
http://translate.google.com.my/?hl=en&tab=wT#
Google Translate.... :)
But better don't use... I try to translate just now... Urghhh, not same meaning that i wrote just now.

Hmmmm.... Aunt, bon voyage. :)









"01.06.11" was Posted On: Wednesday, June 1, 2011 @Wednesday, June 01, 2011 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from